عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










دلم تنگه از این تنهایی مبهم / دلم میترسه از حس بدون من

کجاست اون قلب با احساس پرشورت؟

کجاست برق نگاهه گرم و پر نورت؟

دلم بارونو میخواد با تو ، نم نم

که آرومم کنه، حرفای تو ، کم کم

خدایا شاهدی ، که من چقدر تنهام

چشام پراشکه و بارونیه دنیام

دلم داغونه از بی رحمیه دنیا

مثله ماهی ،روی موجای آبه دریا

دیگه خستم از این، بازیه تکراری

از این، احساس تلخی که به من داری 

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

چـقـدر خـوبـه . . .
یـکـی بـاشـه
یـکـی بـاشـه کـه بـغـلـت کـنـه
سـرتـو بـزاری روی سـیـنـش آرومـت کـنـه
هـُرم نـفـس هـاش تـنـت ُ داغ کـنـه
عـطـر دسـتـاش مـوهـاتـو نـوازش کـنـه
چـقـدر خـوبـه
چـقـدر خـوبـه کـه آروم دم گـوشـت بـگـه
غـصـه نـخـوری هـا

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

سکوت ، همیشه نشانه رضایت نیست!
شاید کسی دارد
خفه می شود
پـشت ِ یک بغض

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

دلم برای کودکیـــــم تنـــــگ شده

برا روزایـــی که بـــاور ساده ای داشتم همه آدمــــا رو دوســــت داشتم

مــــرگ مادر کوزت را بــاور میکردم و از زن تناردیه کینــــه به دل میگرفتــــم

دلـــم میخواست ممُل رو پیــــدا کنم از نجاری ها که میگذشتم گوشه

چشمی به دنبـــــال وروجـــــک بودم

تمام حسرتـــــم از دنیــــــا نوشتن با خـــــودکار بود

برا دوستیهای خالصـــــانه دلم تنـــــگِ ،

دلـــــــم برا کودکیــــم تنــــــگِ.........................

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

ای عقــل...

دســتـم بــه دامــنت !

دل ، ســوی ِ چــشم ِ او رفـته است !

بـــرنـگشته است !!!

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

دوباره شب شد و رفتم به ناکجای خودم

به گریه های صمیمی به انتهای خودم

تمام عاطفه ام را به شعر می سپرم

و ناله می کنم اما فقط برای خودم

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

آن روزها گنجشک را رنگ میکردند و جای قناری میفروختند
این روزها هوس را رنگ میکنند و جای عشق میفروشند....
آن روزها مال باخته میشدی و....
این روزها دلباخته.

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

بـــرایــــم تعـــریـــف کــــن هـــــرگــــز فــــرامـــوش نشــــدن ،

چـــــه حـــــالـــــــی دارد !؟

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

من آن ابرم كه مي خواهد ببارد
دل تنگم هواي گريه دارد
دل تنگم غريب اين در و دشت
نمي داند كجا سر مي گذارد ...

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

به یکـــــــدیگــر دروغ نگــــــویید

آدم اســـــت

باور مــــی کند ،

دل می بنــــدد . . . !

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

هوس
صد شرف دارد
به عشقی دروغی
که ریاکارانه خیانت می کند

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

زخم هایم


کاش هرگز خوب نشوند


تنها یادگار هایی که از تــ ــو برایم مانده!!!!

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

هر بار که ضربه خوردم کوتاه اومدم
با خودم گفتم
گذشته ها ، گذشته
من ببخشم ، اون شرمنده میشه
نفهمیدم که اینطوری
ضربه ی بعدی رو محکمـــــــــــــــ ترمیزنی !!!

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

از هر مسئله اي که تنها راه حلش، گذر

زمـان

است بيزارم…!

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙


ای کاش تنها یک نفر هم در این دنیا مرا یاری کند ...

ای کاش میتوانستم با کسی درد و دل کنم ...

تا بگویم که

خسته تر از آنم که زندگی کنم !!!

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

بوسه های باران
بر گونه اقاقیا
مرا لبریز از تو می کند
و چه ساده
با چتر نگاهت
تمام کوچه های خیال را
پرسه می زنم

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

خدایا:
بت بود،بت شکن فرستادی!!!
من پر از بغضم،
بغض شکن هم داری؟؟؟

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

****

****

****

***

****

****

****

****

****

****

****

***

امیدوارم خوشتون امده باشه

 

 


نظرات شما عزیزان:

fati
ساعت16:39---1 مرداد 1392
سلام ايول خيلي عكساي خوشگلي بودن اييييييييييييييييييييييييول دمت گرم

مهدیه
ساعت19:55---23 تير 1392
سلام مرسی خیلی خوب بود یعنی محشر بوذ میسیییییییی ازعکسای پر احساستون
پاسخ:سلام خواهش میکنم مچکرم از نظرتون:)


Ali
ساعت12:52---2 بهمن 1391
سلام بعضیا وقتا مطالب و عکسایی هستند که من بدون هیچ حسی بهشون نگاه میکنم ولی این نوشته ها و عکسها وای مو به تن آدم سیخ میشه یعنی آدم احساساتی میشه ولی چرا اینقدر غمگین مرسی خیلی عالی هستین
پاسخ:MAMNONAM ALI JAN dige chika konam dige bazi oghat ghamgin mishe adam dige


ati
ساعت13:07---22 دی 1391
tooooop bod

سوار طوفان
ساعت12:40---16 آذر 1391
سلام عزیز دل

مطالب و عکسهای بسیار تاثیرگذاری گذاشتی. اگه دنبال یکی می گردی که تنهایی که جواب کنی شاید من بتونم کمک حالت باشم تا اونجا که بتونم.

راستی اگه با تبادل لینک هم موافق بودی برام ایمیل بزن

آخه نظرات وبم بسته هست.

موفق باشی و شاد

زت زیاد


لیلا
ساعت13:11---11 شهريور 1391
عالی بود عزیز دلم
پاسخ:mamnon:(


#NARIN#
ساعت17:45---15 مرداد 1391
عالیهههههه...واقعا محشره..خییییییییییییییلی ممنون

سیما
ساعت21:30---1 تير 1391
سلام این شعرهارو خودتون سرودید ؟



ای کاش تنها یک نفر هم در این دنیا مرا یاری کند ...



ای کاش میتوانستم با کسی درد و دل کنم ...



تا بگویم که



خسته تر از آنم که زندگی کنم !!!



یا این یکی

بوسه های باران

بر گونه اقاقیا

مرا لبریز از تو می کند

و چه ساده

با چتر نگاهت

تمام کوچه های خیال را

پرسه می زنم



خیلی قشنگ شعر می سرایید.
پاسخ:salam nakheyr man sheer nemigam inam man nagftam faghat jomlehaiye ke khosham miyado to in weblog mizaram


YOUGA
ساعت1:56---27 خرداد 1391
خیلی عالیه بابا دمت گرم آدم می خواد گریه بیفته خیلی جلوی خودم وداشتم تا گریه نکنم ایول داری
پاسخ:salam kheili mamnonam az nazareton khoshalam kardin


sahar
ساعت19:13---3 خرداد 1391
man asheghe webetunam ziadddddddddd!!!!!!!!! kheili mamnun....tupe tuuuuuupe!
پاسخ:lotf darin khahesh mikonam


barbi
ساعت9:56---1 خرداد 1391

محشري كارات حرف ندارن


barbi
ساعت15:25---31 ارديبهشت 1391
سلام خوبي؟
من به وبت خيلي سر ميزنم آخه وب خيلي خوبي داري.هر وقت مطالبتو ميخونم دلم ميخواد همش گريه كنم
بازم ازت ميخوام كه منو هم با عنوان fashin girlبلينكي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br